Tema: Re: Skolu isieskotojai is JAV
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-14 19:56:42
Vyc wrote:

> neturejo draudimo.
> gal ir vaziuos, o kaip susije?  tipo pasieny sulaikys?  :)

Šiai dienai ne, bet kaip nekeista kompai tobulėja, neabejoju kad tik laiko
klausimas, kada pasieny pažiūrėjus į kompą matys ne tik 10 metų
imigracinius, bet ir tavo viso gyvenimo pažeidimus.

> ir koks beje senaties terminas tokioms skoloms?

IMHO nėra tokio, jei bankroto neskelbi ;-)

> as pries 7 metus buvau
> kruva keliu eismo taisykliu nuobaudu prisirinkes, bet kai neseniai
> vaziavau, nei pasieny, nei auto nuomoj nieks nei zodzio nesake..

Draudimo kompanijos ten tai gauna info apie eismo taisyklių pažeidimus, ir
koreguoja kainas atitinkamai.  Jei tu ten atsitiktinis svečias, tai matyt
šiai dienai nesvarbu.  Jei pvz. kada sugalvotum prašyti pilietybės, tai
piktybinis taisyklių pažeidinėjimas atsirūgtų.