Tema: Re: Pavelavimas pas keliu policija
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-13 15:01:05
KEdas wrote:

> Duok nuorodą į dokumentą.

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=299420

Atsiprašau, kad susiklaidinau žodžiu "VISADA", bet:
44. Jeigu administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui apie bylos
nagrinėjimo vietą ir laiką nepranešta, jam registruotu paštu
išsiunčiamas pranešimas, kada ir kur bus nagrinėjama jo byla (2
priedas). Pranešimo šaknelė pridedama prie bylos. Nesant administracinėn
atsakomybėn traukiamo asmens, byla gali būti nagrinėjama tik tuo atveju,
jeigu yra duomenų, kad pranešimas įteiktas šiam asmeniui arba jis
supažindintas su pranešimu.
<...>Byla nagrinėjama dalyvaujant administracinėn atsakomybėn traukiamam
asmeniui. Nesant šio asmens, byla gali būti išnagrinėta tik tais
atvejais, kai yra duomenų, jog jam laiku pranešta apie bylos nagrinėjimo
vietą ir laiką, ir jeigu iš jo negautas raštiškas prašymas atidėti bylos
nagrinėjimą<...>

"Jei yra duomenų, jog jam laiku pranešta" - ar įrašas sekretorės
knygoje, kad paduota paštininku yra tie duomenys? Tai, kaip ir mano
atveju, Lietuvos Paštas išduos dokumentą kuriame bus parašyta "tokiam ir
tokiam, tokiu ir tokiu adresu, tokiu ir tokiu laikotarpiu siuntų
nebuvo". O vat tokia pažymėlė yra ne kas kita, kaip įrodymas, kad nėra
"jam laiku pranešta". T.y. byla negali būti nagrinėjama. O "jei yra
duomenų" reiškia ne ką kitą, kaip tik registruoto laiško šaknelę, kuri
pagal tas pačias taisykles turi būti prisegta byloje. Arba atitinkamą
dokumentą iš Lietuvos Pašto apie tai, kad laiškas buvo pristatytas.