Tema: Re: Linai? :)
Autorius: KEdas
Data: 2009-08-13 13:04:35
Faktas rašė:
> pagal mane teisingiausia tokiu atveju: iškvieti nepriklausimą nt
> ekspertą ir jis įvertina kiek verta.

Tai apie tai ir šneka, kad perkama turi būti *prieš* statant kelią, o ne
po to.
Dabar gaunasi panaši situacija kaip Terpentino aprašyta, kai žmogus namą
ne savo sklype pastatė. Sklypo savininkas galėjo liepti nugriauti (bet
to nepadarė), o Milvydas kažkodėl negali liepti panaikinti aplinkkelį.

> o čia žaidžia kažkokius
> žaidimus, vienas milijonų už griuvėsius nori (kitą dieną jau tryjų
> milijonų), kiti aiškina, kad neverta, bet niekas niekuo pagrįsti

Dabar koziriai Milvydo pusėje, nes savivaldybė atsidūrė vagies vietoje.
Bet panašu, kad vagis užsiėmė gąsdinimais ir žmogaus žeminimu.