Tema: Re: Q: elektronikos garantija
Autorius: Skersinis
Data: 2009-08-12 21:58:38
joks čia ne marketingas. Galima pirkti kompą, o galima pirkti krūvą detalių,
kurias pirkėjui gražiai paprašius kažkas sukiša dėžėn. Skirtumas yra(mano
nuomone). Pirmu atveju - garantija viena viskam,
 o antru - kiekvienam daiktui atskirai. O daiktas.  gali paaiškėti
neteisingai pajungtas. su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm