Tema: Re: irankio garantinio remonto atsisakymas
Autorius: T:\)
Data: 2009-08-12 09:24:13
as tai manau, kad viskas priklauso nuo vartojimo inetnsyvumo. Jei bus nustatyta, kad irankis buvo naudojamas per didelem apkrovomis ir del to sugedo tai ir bus negarantinis. As galiu pvz pjukla nusiprikti ir kaip fizinis asmuo, o juo varyti i misko pjauti. Tai jei pjuklas buvo skirtas buitiniam vartojimui, o nustatytis, kad gedimas kilo del to kad jis buvo ijungtas 8 val nonstop del ko kazkas perdege tai speju nieko negausiu :)

Reziumuojant, manau nelabai svarbu ar "ant imones" pirktas an privataus asmens ir ar buitinis ar profesonalus. Svarbu ar atitinkamaos kategorijos irankis buvo eksplotuojamas pagal garantinio salygas (ne per dideli kruviai, pertraukos pailseti ir t.t.)

T:)