Tema: Re: tevystes motinystes ismoka
Autorius: Prop
Data: 2009-01-13 15:06:13
O biski klausimas i sona.
Kodel isvis nuo tevystes [ne motinystes (tevystes)] pasalpos yra mokamas
GPM? Pagal GPM 17 str neapmokestinamosios pajamos yra ... pašalpos, mokamos
iš valstybės, savivaldybių biudžetų ir Valstybinio socialinio draudimo fondo
biudžeto, išskyrus ligos, motinystės ir motinystės (tėvystės) pašalpas.
Tevystes pasalpa cia nepamineta.