Tema: Re: tevystes motinystes ismoka
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-12 16:31:06
islygu jokiu nera, gausi pinigus 2009 galios 2009 metu apmokestinimo taisykles.
Pastaba 1 - tai yra fiziniams asmenims
pastaba 2 - isdalies isskyrus darbo uzmokesti
pastaba 3 - individualios veiklos atveju atsirado galimybe pereiti prie kaupimo principo.

Tavao atveju autorini darbas pasirasytas / atliktas 2008 metais, bet pinigai ismokami 2009 metais:
GPM - 15 proc
Sveikatos draudimas - 9 proc
Sodrai - 11 proc

T:)