Tema: Re: ofsorines kompanijos
Autorius: Rokis
Data: 2009-01-09 09:35:23
na tai LT pradininkas Bronius kuris baiges savo veikla ne syki manes prase
pagelbeti su LLC :)
Bet mano strategija kiek kitokia nei cia diskutuojama :)
As prie viso zaidimo usa LT itraukiu LV ir BY ten galai visad sukasi ir
nenutrunka... kaip saka mano mokytojas... galai sitoj sferoj neturi
nutrukti....