Tema: Re: ofsorines kompanijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-08 23:06:54
    Visi shitie baisumai teisingi. Tik vienas niuansas - tas visas
maskaradas reikalingas tik tada, jei kazak bandai muilinti. Bent jau
paslaugas galima siuo metu parduoti taip, kad VMI nelabai kazka tures
prikibti (ale klasiku - "vsio zakonno"). Esu buves ir vienoje ir kitoje
puseje. Tikrina mane praktiskai kas metus, kolkas viskas puse velnio.
Auditorius su jais pasigincija, man uztenka tik galva palinkseti. Aisku, tos
skyles mokesciuose kazkada baigsis, bet kolkas...