Tema: Re: Baudos skyrimas uz KET pazeidima
Autorius: zales
Data: 2009-01-04 12:10:33
> Ir dar pazeidimus ko gero patys sugalvoja, nors vargsai studentai vaziuoja
> nepriekaistingai. Bet ne, policininkas sustabdo ir siaip, is galvos
> primasto nesamoningu pazeidimu, uz kuriuos nuplesia pinigus....

Su tamstos mintimis is esmes sutikciau, bet gi tokios situacijos, kurias cia
pavardinot su ironija, yra pasitaikiusios bent keletai mano draugu :) vienas
is atveju buvo, kad sustabde ir pasake jog neleistinoj vietoj apsisuko, nors
net neapsisukinejo. Ta pasakius, sitas kaltinimas isnyko :)) bendriniu
atveju tai be abejo - is lempos kaltinimu nelabai buna.

Cia toks gyvenimiskas paradoksas vyksta nuolat - padarai nusizengima, o
paskui pyksti, kad eme kysi (kokia korupcija!), arba kad neeme (ot asilas,