Tema: Re: del garantinio
Autorius: Dexteris
Data: 2009-07-24 21:04:12
Tai kame problema, jei sutiko pakeisti į naują?

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message 
news:h4cq3o$qr9$1@trimpas.omnitel.net...
Pirkau superduper titaninę Woll keptuvę internetu, gavau 3 metų garantiją
neprisvylančiai dangai, po 1,5 metų danga atrodė kaip 5 metus drožtos
tefloninės keptuvės, veikė lygiai taip kaip ir atrodė. Nunešus į garantinį,
Vilniaus skyriaus vadovas sakė jo, pasitaiko tokio broko, pakeisim be
problemų. Kad sutinka pakeisti, parašė raštu. Man paprašius bapkių, vietoj
titaninio teflono valgymo, jas duoti atsisakė, motyvų nepateikė. Į
reikalavimo raštu atsakė, kad keptuvė sugedo dėl mano kaltės. Kas
juokingiausia, ne maisto produktų inspekcija į mano skundą surašė atsakymą,
kuriame argumentai yra du: 1) Lietuvoje nėra ekspertų, galinčių nustatyti
keptuvės funkcionalumą ir 2) vartotojui piktnaudžiauti savo teisėmis taip
pažeidžiant pardavėjo teises yra draudžiama pagal Civilinio kodekso 1.137
straipsnio 3 dalį. Išvada - mano reikalavimas grąžinti pinigus yra
nepagrįstas. Gal kas norit pasiteisti su imperija ir su ne maisto produktų
inspekcija už sėkmės mokestį? :)

--
Doc

"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:h4ce3o$eif$3@trimpas.omnitel.net...
> o sita.. tu gal internetu pirkai? gal dar ziurek grazinimo laikas 
> nepraejo.. ?