Tema: Re: Garantinis remontas -- KB
Autorius: R.
Data: 2009-07-23 15:29:05
Sutartis yra mobiliojo ryšio paslaugų teikimui. Priede numatyta, kad įmonė gauna fiksuotą nuolaidą telefono aparatų pirkimams. Viskas. Jokių prekių pirkimo/perdavimo/grąžinimo sąlygų nėra aptarta.
Perkant telefoną duoda garantinį lapą, kur jau dėstoma apie sąlygas. Dabar dar vienas telefonas sugedo... Prie šio, pasirodo, netgi nebuvo garantinio lapo, tik vartotojo vadovo paskutiniame lape įmestas pardavėjo antspaudas.
Nepavykus reikalų pajudinti žodžiu, bandome bendrauti raštiškai. Per kiek laiko privalo atsakyti?

R.

"VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message news:h43tcj$qts$1@trimpas.omnitel.net...
> atsakymas tik vienas - skaityti sutarti.
> as sutartyje yra itraukta 3-a salis?
> 
> jei nera - rasyti tik rastu reikalavima grazinti pinigus/telefona - jei vel gi tai leidzia sutartis.