Tema: Re: nuostoliu isieskojimas is treciu asmenu
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-16 15:39:51
Šiuo atveju MKN ya du skirtingi dalykai:
1. Turėjo sutartinį įsipareigojimą ateiti į darbą ir atėjo/neatėjo;
2. Jokių sutartinių įsipareigojimų ir padarė_darbą/nepadarė.

Sutik, yra skirtumas, kur aš apkaltinčiau dėl pvz. elektros darbe nebuvimo tave ar mūsų kontoros elektriką. Tu jokių įsipareigojimų mums neturi, o va elektrikas turi, taigi gal ir nagus prikišo :)