Tema: Re: Nemokus nuomininkas
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-16 08:22:08
o motina igaliojima tokiem reikalam turi?
nes jeigu ne- tuomet teisikai ji (kaip ir pats be igaliojimo) tas pat kaip pardaveja is pasilaiciu maksimos- nuomininkas net bendrauti su ja neprivales.
jei turi igaliojima priimt mokejimus, pasirasyti, nutraukti sutarti ir pan- tuomet galima kazka daryti...
bet- teisinis kelias ilgas, sutarti jei nemoka nutraukti galite, taciau iskeldinti (jei nesutiks pats nuomininkas graziuoju) gali tik teismas- o tai gali uztrukti pusmeti ar net metus...
-neteisinis keliais- na pats supranti.