Tema: Re: nekonkuravimo sutartis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-15 09:34:05
Nu tai kazkoki ir pasirashot:

"Ash - Petras, pasizadu Antanui neiti dirbti pas Jona.Antanas man uz tai
dave 1000 Lt. Jei tai pazeisiu, tegu mane nutrenkia perkunija ir dar turesiu
Antanui grazinti gautas babkes". Jokiu reikalavimu taigi nera - kadangi
dabartiniai istatymai tokio dalyko nenumato, kad ir kaip protingai
formuluotes deliosi, jos vistiek tiketina bus ne pagal istatyma. Kokia
griezta konfidencialumo sutartis su tiksliai apibrezta informacija, kuri
tokia laikoma, praktiskai daug daugiau naudos duotu.