Tema: Re: valstybine veliava
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-15 09:33:34
Linas ziuri paraidziui ir tai nera blogai nes dauguma kontrolieriu irgi ziuri tik paraidziui. Taip, kad jis tave ruosia blogiausiam :)

Mano asmenine nuomone, sveikintina jei savo kvartale iskelsite matomoje veitoje viena veliava ant stiebo. Galvoju, jei teritorija yra aiskiai apibrezta kaip viena (aptverta, vartai ivaziuojant ir t.t.) tai nelabai kas ir kabinsis. Beje, per sias sventes pasivazinejus, tai prie nusoavu namu velaiva isvysti kartais buna laimes dalykas. Kartais istisam kvartale nerasi nei vienos veliavos.

T:)