Tema: Re: Ar cia yra teisininku - zveju?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-07-14 15:35:46
Kūdros savininko/nuomininko.
Yra taisyklės, jose surašyti LR vandens telkiniai, kuriems užtenka "leidimo" (11Lt), ir yra kiekvienam rajonui dar priskirti vandens telkiniai, kuriems reikia "žvejo bilieto" (galioja tik tame rajone nurodytiems kai kuriems telkiniams), ir galų gale yra dar ir nuosavi ar išnuomoti vandens telkiniai, kuriems reikia nusipirkti papildomą leidimą/bilietą, iš savininko/nuomininko.