Tema: Re: Del siuksliu i pasto dezute
Autorius: Splitas
Data: 2009-07-10 13:34:40
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=313737

Darant sistemine analize, 13 str. liecia visa ir bet kokia kituose sio
istatymo str. neaptarta reklama.
Pirma dalis kalba apie elektronine ir tele-forma, o vat 13 str. 2 dalis kaip
tik kalba apie tavo atveji: gali jiems paskambinti (tik paskui sunku bus
irodyt, ka sakei paskambines, jei prireiks) arba parasyti, kad nenori is ju
daugiau gauti reklamos ir nurodyti, kad jei nesiliaus ir po perspejimo,
tuomet jiems gali buti sankcija pagal 22 str. 5 dali (uz 13 str. reikalavimu
pazeidimus) - ziurek redakcija nuo 2008m vasario 1 d - bauda nuo 1000 iki
30000 LTL. Bet tavo atveju gali pripazint, kad pazeidimas mazareiksmis, tada
jiems bus ispejimas. Sekmes kariaujant.