Tema: Re: Teisingumas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-07 22:07:26
Dar idomu:
J. Paulikas nesutiko su policijos nutarimu ir jį apskundė Vilniaus apygardos
administraciniam teismui. Pasak teismo atstovės Sigitos
Baltaduonės-Jacinevičienės, savo skunde pareiškėjas nurodė, kad esą policija
jam nepagrįstai skyrė griežčiausią sankciją – ginklo ir šaudmenų
konfiskavimą. Buvęs prezidento apsaugininkas mano, kad policija turėjo
atsižvelgti į jo gerą charakteristiką ir skirti sankcijoje numatytą baudą.

Ar majorui bus skirta švelnesnė nuobauda, turėtų nuspręsti teismas. Kitas
posėdis numatytas rugsėjo 3-iąją.