Tema: Re: Daiktu draudimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-07-07 19:38:15
"Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message
news:h2vri6$dsl$1@trimpas.omnitel.net...
> Ok, konkreciau - fotiko draudimas. Gal cia kas sedit netycia ir zinot
> daugiau apie draudejus - kartais neatsirado kokia firma, kuri gera suma
> draustu nesiojamus daiktus ? Uzsieny issinesama turta drausti iprasta ir
> paprasta, cia gi geriausiu atveju berods Lietuvos Draudimas apdraus
> issinesama turta iki 5k Lt, jei (cia biski keistai) apsidrausi ir namus.
> Jei fotikas ne muiline, ta suma (5k Lt) gali buti biski ir juokinga kai
> kuriais atvejais.

Išgraužk :-(. Man geros audio aparatūros nepavyko automobilyje apdrausti,
nepaisant to, kad ji buvo custom įdėta ir niekur kitur netiko. Dėl fotikų
teiravausi irgi prieš kurį laiką (~8-9 mėn.) buvo tas pats. Dar klausiau
"fotonuoma" kaip sukasi - tai jie savo laiku viskuo rizikavo patys su
regreso teise pagal sutartį į nuomotoją. O pas juos ten tai nevaikiškai
įrangos biure pridėta, jei kašikais kas įsisuktų...