Tema: Re: tele2
Autorius: Ash
Data: 2009-06-05 15:26:35
Tu kalbi, kad sumoki veliau ir uzdirbi menesio palukanas.
As sakau, kad jei menesinis mokestis uz telefona 100 Lt per menesi
sutaupom 0,67 Lt. Tokie pinigai nekeicia mano iprasto elgesio.

Bent jau man tam tikras kiekis grynu pinigu (2-3 men. butini poreikiai)
laikomi einamoj saskaitoj ir neuzdirba beveik nieko. Is situ
nedirbanciu pinigu as ir moku uz telefona. Ir manau, kad taip elgiasi
didzioji dauguma.