Tema: Re: atlyginimų mąžinimas
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-02 11:06:04
kodel, argumentuokite.
Situacija: laikantis dk terminu ir tikrai esant akivaizdziai mazejanciomis apimtimis (na kaip pries tai mazdau surasiau) pasiuloma suamzinti atlyginimus, darbuotojas nesutinka, tada jis pagal visus dk terminus gauna ispejima apie atleidima, ir suejus terminams (arba ismokejus papildomas kompensacijas) yra atleidziamas ir i jo vieta kad ir po savaite priemamas naujas darbuotojas uz mezesni atlyginima (bet nedidesnis nei buvo siulytas sumazintas atlyginimas atleistam darbuotojui).
Pagal koki dk straispnsi kabintu mane, kokie motyvai, argumentai? Kad gali kabintis tai zinau (prie stulpo irgi galima), bet ka surasys i pazeidimu protokola?

PS laikykime, kad darbuotojas neturi jokiu privilegiju (neturi vaiku, ir pan...)

T:)