Tema: Re: Dėl atlyginimo
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-02 10:58:49
kaip paziuresi, jei realiai, tai tartasi del atlyginimo buvo 3000, nesvarbu kokia forma jis susirenka. Tad esant normaliem santykiams kaip ir reiktu persitarti.
Ziurint grynai is teisines puses, taip, tai tik priedu neskyrimas, del kurio nereikia papildomai tartis ar sutikineti. Nebent priedu skyrimo tvarka buvo reglamentuota ir keiciasi pati priedu skyrimo tvarka. Nors is kitos teisines puses, darbuotojas gali gincyti, kad priedas istiesu buvo normalus darbo uzmokestis.

T:)