Tema: Re: Klausimas dėl nuolaidų kortelių
Autorius: nu blyn
Data: 2009-05-31 22:41:49
Is serijos turi nuolaida alu atskiesim labiau ir maisto maziau idesim. O
dabar atnese tau patiekala dideli be jokiu nuolaidu, o tu pyst is po stalo
nuolaida matai turiu ..... juk nuo tavo patiekalo nenuims padazo.
Praeita savaitgali buvau kaune mole forto dvare, tai padavalka labai
nemaloniai atnesus alaus reagavo kad noriu uz ji moketi tiek kiek parasytal
nuolaidu lapuke. Reziume padare kaina pagal lapuka, bet vakaras sugadintas,
galu gale 21:00 isprase lauk, tipo visas molas dirba iki 21:00 ir nebus pro
kur iseina. Nebesiginchyjau, bet maksima ir boulingas tikrai dirba ilgiau
nei iki 21:00
Jai jau apie antireklama, tai dedu dideli minusa forto dvarui.