Tema: Re: Dyzelino isigijimas ir gabenimas keliais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-28 23:21:45
Atsipisk su tuo rutuliu. Ar visdelto bus argumentu ? Maniskiai prasom -
gyvenu pasienyje, pastoviai bendrauju su pardavinejanciais "dyzeli", zinau
kur perka, kaip gabena ir kaip pardavineja, kad optimizuoti pelna iš lochu
be krištoliniu rutuliu. Pats esu buves "degalineje" prie Astravieco, kur
uzsipilamas produktas pardavimui. "Belorusai" su tokiu shudu gal ir
vaziuoja, bet jautriems vakarietiskiems organizmams tai chana. Kadangi mano
rutulys grybauja, tai savo poreikiams nesu ish ju pirkes nei karto, net ir
per didziausia brangymeti, o nepatingedavau ir pats nuvaziuodavau i normalia
degaline.