Tema: Re: atleidimas ir pinigai
Autorius: PukiS
Data: 2009-05-27 20:59:49
nu va, straipsni kaip ir radau tinkama:

141 straipsnis. Atsiskaitymo su atleidziamu darbuotoju tvarka
1. Darbdavys privalo visiskai atsiskaityti su atleidziamu is darbo
darbuotoju jo atleidimo diena, jeigu istatymais ar darbdavio ir darbuotojo
susitarimu nenustatyta kitokia atsiskaitymo tvarka.
2. Darbdavys atsiskaitymo su darbuotoju diena privalo ismoketi visas jam
priklausancias pinigu sumas, nustatyta tvarka uzpildyti darbuotojo
valstybinio socialinio draudimo pazymejima ir darbuotojo darbo sutarti.
3. Jeigu darbuotojas pageidauja, darbdavys privalo isduoti jam pazyma apie
darba, nurodydamas darbo funkcijas (pareigas), jo pradzios ir pabaigos
datas, o darbuotojo prasymu - darbo uzmokescio dydi ir darbo ivertinima
(charakteristika).

kur dabar rasti kokios sankcijos darbdaviui gali buti uz sito straipsnio
nevykdyma?