Tema: Re: Del pozeminio garazo ir piktu kaimynu.
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-27 07:59:03
Jis kalba ne apie mokesčius, bet apie kyšius.

O su kyšiais taip jau yra, ypač nuolatiniais - apetitas kyla bevalgant.
Nežinau degalinių specifikos, bet gal rimtai paskaičiavus pasirodytų,
kad pigiau išeina visgi susitvarkyti pagal reikalavimus... Arba mokėti
baudas į biudžetą, o ne į tikrintojo kišenę :))