Tema: Re: Del pozeminio garazo ir piktu kaimynu.
Autorius: Rokis
Data: 2009-05-25 15:57:48
na bet ka Ekonomine gali padaryti? keiciu filtra draugui? Ekonomine turi
uzfiksuoti pinigu perdavima, tai ka? pasina su diktofonais ar savo zmogu
siuncia kad jam skirtu 100LT bauda.. aishku kaimynai gali buti stukaciai ir
tt.. as PVZ po darbo pries kokius 6-7 metu garaze ir varikliams kapitalkes
dariau ir sankabas keiciau, kas be ko ir smulkius darbus, svarbu niekam
netrugdai ir nieks nesiknysa, pragyventi visiems reikia.