Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-22 19:49:26

"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
news:gv6h63$q9t$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai papildomi argumentai ir butu servo logai. Tai visad galima patikrint,
> kaip ir pastininke iskviest i teisma.

Aiskinu - popierinis laiskas , tai tinkamas dokumento iteikimas budas.
Emeilas - ne. Net jei tu ir sugebetum irodyti tai, taves tu irodymu niekas
neprasys, nes tavo iteikimo budas netinkamas. Isivaizduok tu sudarei su
manim kazkokia sutarti ar seip tri kazkokius civilinius santykius, del kuriu
buvimo mes nesigincijame. Tau kazkas nepatiko arba seip nori apie kazka mane
informuoti. Todel nusamdai raketa ir nuskrides į menuli savo ketinimus
isdestai per visa jo perimetra milziniskomis sviecianciomis raidemis. Ir
px - tu mane sneinformavai. Parasei ta pati ant mano tvoros didziulemis
raidemis - px irgi. Idejai skelbima i Lietuvos Pionieriu - px. Issiuntei
emeilu - px. Nuejai i pasta, gavai kvituka, kad man issiuntei laiska -  jau
ne visai px. Padarei tai su anbtstolio pagalba - gut.