Tema: Re: Antstoliu Rumu tyla
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-22 12:54:13
Na matai pvz. mano atveju tai buvo taip, kad man jau ilga laika negyvenant
Lietuvoje, buvo pristatomi (antstolis tvirtina) registruoti laiskai i adresa
Lietuvoje. Turiu pagrindo manyti, kad antstolis zinojo mano adresa
uzsienyje, bet jis neprivalo siust info ne Lietuvoje gyvenantiems (negaliu
tik suprast kodel). Antstoliui giliai nusishikt ar tu pasirasai ar ne,
esi-neesi, gyvas-mires. Laiskas skaitomas iteiktu. Toks istatymas. Istatymo
nekomentuosiu :)
As, kaip skolininkas, privalau dometis savo skolomis, bet neturiu galimybes,
kadangi gyvenu uzsienyje, o emeilais ir telefonais bendravimas neimanomas,
nes antstoliai neprivalo (negali) teik info minetu budu. Aklaviete.