Tema: Re: Del GSM paslaugu isigyjimo apribojimo
Autorius: IksEr
Data: 2009-05-18 19:04:51
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:gupmkj$17i$1@trimpas.omnitel.net...

> Irgi tingiu vartyti istatymus, bet ishkart vienas kabliukas - apmokejimo
> periodiskumas nebutinai sutampa su produkto vienetu. Galimi rysiai "one to
> many" ir "many to one" (cia jei DB zargonu). Jei parduotuveje nurodyta
> kilogramo kaina uz desra, tu gali pirkti ir 300 gramu - pardavejas turbut
> atpjaus. Taciau jei shi kaina nurodyta prie akvariume plaukiancio karpio,
> abejoju, kad pardavejas tau leis isigyti viena kilograma.

Na, bet šiuo atveju apmokėjimo periodiškumas sutampa su produkto vienetu.
Čia, tęsiant analogiją, jei ateni į parduotuvę, ir akvariume plaukioja
karpiai, lydekos ir karosai. Vieną karpį nusipirkti gali, vieną lydeką
nusipirkti gali, o kai nori nusipirkti karosą, sako - šuš, karosą galėsi
nusipirkti tik tada, kai pasirašysi sutartį, kad nuo šiol pas mane visą
savaitę kasdien nupirksi po karosą. Ir tai sakoma pirkėjui, kuris jau keleri
metai kasdien ateina į tą parduotuvę ko nors nusipirkti.

S.Y.
XR