Tema: Re: Del GSM paslaugu isigyjimo apribojimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-17 21:49:42
6.716 straipsnis. Paslaugų sutarties samprata

1. Paslaugų sutartimi viena šalis (paslaugų teikėjas) įsipareigoja pagal kitos šalies (kliento) užsakymą suteikti klientui tam tikras nematerialaus pobūdžio (intelektines) ar kitokias paslaugas, nesusijusias su materialaus objekto sukūrimu (atlikti tam tikrus veiksmus arba vykdyti tam tikrą veiklą), o klientas įsipareigoja už suteiktas paslaugas sumokėti.

4. Kai klientas yra fizinis asmuo vartotojas, paslaugų sutarčiai mutatis mutandis taikomos šio kodekso 6.188, 6.350–6.370 straipsnių taisyklės.

6.350 straipsnis. Vartojimo pirkimo–pardavimo sutarties samprata

1. Pagal vartojimo pirkimo–pardavimo sutartį pardavėjas – asmuo, kuris verčiasi prekyba, pardavėjo atstovas įsipareigoja parduoti prekę – kilnojamąjį daiktą pirkėjui – fiziniam asmeniui pastarojo asmeniniams, šeimos ar namų ūkio poreikiams, nesusijusiems su verslu ar profesija, tenkinti, o pirkėjas įsipareigoja sumokėti kainą. Vyriausybė tvirtina mažmeninės prekybos taisykles.

2. Vartojimo pirkimo–pardavimo sutartyse negali būti sąlygų, pasunkinančių vartotojo (pirkėjo) padėtį arba panaikinančių ar suvaržančių vartotojo (pirkėjo) teisę pareikšti ieškinį pardavėjui dėl sutarties sąlygų pažeidimo.

3. Pardavėjui vartojimo pirkimo–pardavimo sutarties atveju draudžiama:

1) nustatyti, kad pirkimo–pardavimo sutartis sudaroma tik tuo atveju, jei tuo pat metu ar kitomis sąlygomis nuperkamas tam tikras daiktų kiekis;

Kaip idėją, galėčiau po gero pusmečio bandyti išvedžioti, jog 6.716 ir 6.350 draudžia paslaugų teikėjui atsisakyti suteikti paslaugą vienai nurodytai prekei(paslaugai). T.y., viešai rodoma tik 1 mėn paslaugos teikimo kaina, reiškia paslaugos teikėjas pripažįsta tai kaip vieną dalomą vienetą, kurį galima įsigyti. Ir jokių reikalavimų pirkti 12 negali būti, YPAČ tuo atveju, jei prie ofertos nėra visokių žvaigždučių.

(gali būti, kad mobiliakų santykiai yra išsamiau apibrėžti kažkur kitur, spec. normomis, kurioms teikia viršenybė. Bet dabar vat neturiu kada ieškoti)