Tema: Re: Busto paskolu draudimas
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-04-28 22:54:57
man buvo pasirinkimas arba 5% inasas su BPD, arba 15% be jo. su banku
pasnekejus nusprendem, kad jei pasirasau gyvybes draudmo sutarti ir
duodu 10% pradinio tai ir be BPD jiems tiks (taip ir pasake "kam pinigus
i bala mest, kai galit juos kaip imoka sumoket").
taip ir padariau. beveik pries  4metus irgi