Tema: Re: Busto paskolu draudimas
Autorius: ttt
Data: 2009-04-28 22:45:33
Butent. As pries 4 metus pasiskaites ka gaunu uz tuos 3000lt (berods
tiek man butu kainaves BPD), nusprendziau kad geriau metus laiko
pagyvensiu be baldu.
Tiesa, as pradiniam inasui turejau. Tie kurie neturi - pasinaudodami
BPD galejo nusipirkti busta sukrapste sumoje tik apie 5000lt.

Klientui nuo darbo praradimo bent jau SEB'e yra kitas draudimas..
Kazkas 30-50lt prideda prie menesio imokos. Moka metus laiko uz tave
imokas, bet yra papildomu salygu. Pvz. moka tik tada jei tave
atleidzia. Jei iseini saliu susitarimu (kaip dazniausiai buna), sitas
draudimas nieko nemoka. Dar buvo ir kitu papildomu salygu, ko pasekoje
juo buvo nuspresta nesinaudoti.

mumumčik zergatronas used his keyboard to write :