Tema: Re: Mokesciai
Autorius: Sail
Data: 2019-02-28 08:09:33
Pajamu mokesti moki saly kur dirbi.

Jei nesi tos salies, kurioj dirbi, nuolatinis gyventojas, sodra galima moket
Lietuvoj. Reikia pateikti berods A1 sertifikata. Guglas cia padetu.
Zinau esta, idarbinta lietuvoj, uz kuri sodra mokama ir deklaruojama i
estija.

Bet sunkoka isivaizduoti, kaip ispanijos kaime, kur ravi braskes, vietinis
buhalteris susitvarkytu su tokia situacija.