Tema: Re: Mokesciai
Autorius: Linas
Data: 2019-02-27 19:02:00
> dali laiko butum kitoje salyje ( tarkim savaite LT, savaite DE kitoje
> imoneje), tai manau kad visus mokescius moketum pagal kitos salies
> mokesciu sistema, ir jau cia nieko nereiketu moketi apart deklaravimo....

Manai...

Jei tamsta dirbi LT imoneje ir ji tave siucia komandiruotei i kita
sali...tada taip visi mokesciai mokami LT pagal LT sistema.
Bet jei as gyvenu ir deklaruotas LT ir isvariau 3menesiams pas ispanus ir
isidarbinau ten savarankiskai i kazkokia firma, kurioje turiu konkrecia
darbo sutarti, visus mokescius moku toje salyje kurioje dirbu, o ne ten kur
esu registruotas...
nes as net pasirinkti ir pakeisti nieko negaliu !
visus mokescius man automatiskai atskaiciuoja ta salis, kurioje dirbu !