Tema: Re: Kompensavimas liudininkui
Autorius: Ignas
Data: 2017-11-07 01:03:36
Bbž perteklinis ar ne. Porą kartų realiai tik stebuklo dėka išvengiau
susidūrimo su pedalistu šviesoforo reguliuojamoje perėjoje. Kaip taisyklė,
situacija būna tokia: matau tolumoj raudoną ir jungiu laisvą pavarą, riedu
link šviesoforo. Lieka kokie 10 metrų, užsidega žalia, ok važiuojam, ir tada
pamatau iššokantį (bandantį iššokti) į gatvę energingą pedalistą, tikintį,
jog pirmos kelios sekundės raudonos - tai dar beveik žalia. Guodžiuosi
nebent tuo, kad abu kartus jie atrodė išsigandę dar labiau nei aš.