Tema: Re: Maudymasis ezeruose
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-28 16:48:06
Abejoju, kad toks prasymas privalomas vykdyti. Jei prasytu manes - turbut
paprasciau butu iskviesti policija.

"Pikc Begemoc"  wrote in message news:oo16o7$2vk$1@trimpas.omnitel.net...

O jei taip būtų noras susigadinti sau popietę, ko paprašyti iš asmens,
teigiančio, kad lieptas yra jo ir pastatytas legaliai? :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Mano atsakymas buvo apie standaritnes salygas. Jeigu norima diskutuoti apie
liepteli Vietnamo Amazono dziunglese,pastatyta ant nelegaliai korejieciu
iskasto irigacinio irenginio, kur darbai atlikti ne pagal ISO ir pazediziant
prie jo dirbusiu Siaures Korejos kaliniu zmogaus teises - tai kita tema.
Mano atsakymas apie legalu ir teiseta statini su aiskiu teisiniu statutu.

"Exx"  wrote in message news:oo0pjf$guq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.08.25 12:32, Linas Petkevičius wrote:
> Reikia pereiti ant penkiu metru. Penkiuose metruose, jei nera lenteles
> galima buti visa para.  Lieptai - statinys arba inzinerinis irenginys, ant
> jo vienareiksmiskai - tik su savininko leidimu.

Šita vieta tai nuostabi. Buvo ir pas mus toks "savininkas", kuris
pasistatė gan nemenką liept 6-7m į ežero gilumą per meldynus. Be abejo
įkalė lentelę, kad be savininko leidimo negalima niekam lipti ir visaip
kitaip ant jo vaikščioti. Bet įdomiausia buvo tai, kad ta žemės dalis
prie ežero, kur ir stovėjo tiltelis (savaime aišku be 5 metrų) buvo ir
yra žmonos senelių žemės :) Be abejo teko susitikti su tiltelio
"savininku" pakalbėti ir savaime aišku paprašyti, kad pateiktų statinio
leidimus :) Kaip jis spardėsi, kad viskas suderinta su savininkais, kad
viskas registruota, bet taip ir nieko nepateikus, buvo pasiūlyta
susipažint su tikrais savininkais :) Kokia buvo jo reakcija :) Po to
ilgi atsiprašinėjimai, tipo jis čia neseniai sodybą nusipirko, tai jį
apgavo "buvę savininkai", nes galvojo, kad toje vietoje ežero dalis kaip
ir jo yra??!!! :)

Taip, kad yra lieptas, nereiškia, kad jis legalus. O jei nelegalus, tai
ir savininko nėra. Iš tiek kiek esu pats patyręs, tai sakyčiau dauguma
tų lieptų yra nelegalūs.