Tema: Re: Dėl mašinos CPVA draudimo pabrangimo.
Autorius: 4r
Data: 2017-08-08 10:27:55
na bet jei forminti draudimą, tai parašyta taip kad: jei įvyko įvykis o
nukentėjusio asmens šalia nėra (mašina brūkštelėjo bamperiu - bandant
išvažiuoti ir parkavimo vietos) tai reikia iškarto skambinti policijai, o
šiuo atveju buvo palikta tik lapukas už lango..

4r
"Gintas"  wrote in message news:omafa9$805$1@trimpas.omnitel.net...

vazinejuosi svetima masina. Buvau nedidelio ivykio kaltininkas. Netgi keleta
sykiu.  Sekanciais metais-drausdamas ta pacia masina jokio pabrangimo
nepastebejau. Nustebau suzinojes, kad jokio pabrangimo drausdamas savo
masina kuria vazinejasi jau pats, neuzfiksavo ir pats savininkas.

Tad kaip ir neaisku kam ir kas pabrango. Kita vertus, jis juk nekaltas, kad
as su jo masina ivyki padariau?

Tamstos atveju, neduociau tu 200. Lai draudimas tvarko-tam jis ir
sugalvotas.