Tema: Re: Dėl mašinos CPVA draudimo pabrangimo.
Autorius: Gintas
Data: 2017-08-07 22:33:29
vazinejuosi svetima masina. Buvau nedidelio ivykio kaltininkas. Netgi keleta sykiu.  Sekanciais metais-drausdamas ta pacia masina jokio pabrangimo nepastebejau. Nustebau suzinojes, kad jokio pabrangimo drausdamas savo masina kuria vazinejasi jau pats, neuzfiksavo ir pats savininkas.

Tad kaip ir neaisku kam ir kas pabrango. Kita vertus, jis juk nekaltas, kad as su jo masina ivyki padariau?

Tamstos atveju, neduociau tu 200. Lai draudimas tvarko-tam jis ir sugalvotas.