Tema: Re: butas iki vedybu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-04-16 10:35:58
Sugyventinis kaipo toks buvo teismo (berods LAT) pripažintas vieną kartą istorijoje - kai reikėjo įrodyti sandorio šalies nesąžiningumą.
Ten vyriškis apgaulės būdu nusipirko butą iš bobutės, perpardavė tą butą savo sugyventinei. Kai atėjo laikas taikyti restituciją, jie bandė sumakliavoti, kad sugyventinė - sąžininga trečioji šalis, nieko nežinojusi apie tai, kad butas įsigytas apgaulės būdu. Taigi teismas išaiškino, kad šiuo atveju sugyventinė turėtų būti prilyginama "šeimos nariui", o jei taip - tada automatiškai negali būti sąžiningas įgijėjas, ir buvo taikyta pilna restitucija.

Taigi, įrodinėjant nesąžiningumą, galima traktuoti sugyventinį kaip šeimos narį. Tačiau įrodinėjant kokias nors TEISES - nea.
Nors įstatymuose nemažai apibrėžta situacijų apie sugyventinius, tačiau pagrindinio įstatymo, nustatančio tokią "šeimos formą", dar nėra. vis dar, vis dar. nuo 2001 metų velkasi, velkasi.. niekam neįdomu greičiausiai. :)))

Johnas