Tema: Re: butas iki vedybu
Autorius: alf
Data: 2009-04-15 15:03:45
Teoriskai taip. O praktiskai teismai priteisia buta vyrui. Zmona i ji gali
pretenduoti tik tada jei ji savo lesomis atliko buto patobulinimus, pvz.
atliko remonta uz kuri gali pateikti saskaita. Kitu atveju ka nors
prisiteisti labai sudetinga (bet jei yra visokiu detaliu - imanoma).

Neuzmirskim, kad butas - vyro nuosavybe, igyta pries santuoka, o ne
santuokos metu. Kasmenesines lizingo imokos gali buti traktuojamos panasiai
kaip kasmenesines imokos maksimai uz maisto produktus.

Visai kita situacija yra kai yra vaikai.. Tada nepaisant to, kad butas yra
vyro nuosavybe, vaikai (o tuo paciu ir ju mama) niekada nebus metama i
gatve.