Tema: Re: Kaip atsikratyti atėjūnų?
Autorius: Barzdukas
Data: 2017-05-25 09:27:30
Baudas uz nepriziurima zeme ne tik miestuose bet ir sodu bendrijose buna
skiria. Jei kaimynai prades skustis kad pas tave sabakstynas ir
piktzoles keliauja tai visko gali sulaukt. Pas mus nemazai nenaudotu
sklypu gan greit buvo parduoti, kai per susirinkimus burnojimai
prasidejo.O kas nenori parduot ir neatvaziuoja,  tas salia esantiems
kaimynams uz sklypo nusienavima moka. Jei tu kam pamoketum, kad ten tavo
valdas reguliariai aptvarkytu, tai ziurek ir atejunu nebutu, nes matytu
kad kazkas ten dirba.