Tema: Re: Kaip atsikratyti atėjūnų?
Autorius: tas kurs virshija
Data: 2017-05-24 11:52:03
Paziurek dabar is kitos perspektyvos-yra sklypas, kuris is esmes
apleistas, ar bent jau nenaudojamas. Ka blogo "sodininkai" gali
padaryti? Jei netvarkingai sodininkaus, tada taip-bus saslavynas,
bardakas, piktzoles, bet jei tvarkingai, kas tada? Gal nebent zeme
nualins? Ar geriau zole iki keliu, ar kad kazkas, kas garantuotai ne
milijonus uzdirba, galetu "prisidurti" naudodamas zeme, kurios nenaudoji
tu? As tokiu atveju liepciau kaimynams perduoti "atsekit man nedidele
dali to, ka auginate, o visa kita jusu". Ne tik kad zeme butu naudojama
pagal paskirti, bet dar ir naudos is to butu.