Tema: Re: Atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: xc
Data: 2017-02-02 14:45:13
Būtų pigiau, jei būtų tik koks 60-80 KW katilas ir vamzdukai išvedžioti.
O bet tačiau tokiu atveju paprasčiau tiesiog jungtis prie miesto tinklų
ir gyventi kaip ir visi kiti daugiabučiai. Nes pradėjus darytis
centralizuotą šildymą, prasideda papildomi kaštai - šilumos apskaita,
davikliai, kuris butas kiek energijos sunaudojo, piniginiai srautai,
nemokančių kaimynų kolūkinis kreditavimas ir bapkių išmušinėjimas iš jų,
katilo eksploatacijos kaštai ir t.t.

Žodžiu pradinių investicijų lyg ir mažiau (vienas didelis katilas vs
keliasdešimt mažylių, bet papildomos išlaidos apskaitos organizavimui),
bet paskui viena pisliava, didesnės bapkės ir jokios naudos paskiriems
butams.