Tema: Re: Atsijungimas nuo centrinio sildymo
Autorius: For example John Smith
Data: 2017-01-29 10:33:24
2017.01.28 13:18, Regimantas rašė:

> Tai lietuvis ir esu, kas blogai? Tik logika, tai idomi tokia, kazkada
> kazkoks ponas pasake, taip ir isikale vergai. Realiai, tai tu irgi is
> manes vagi, nes nepervedineji man pinigu i saskaita.
Nieko blogo, kad esi lietuvis. Paprastai lietuvis lietuviui pašikti
nori- čia jau blogai, ir reiktų keistis.
Kelis kartus minėjai vergus, bet supratau, kad pats nenori savęs prie
vergų priskirti. Tai mastymą pakeisk iki galo. Parduok kitam vergui tą
butą. Nusipirk namą, kotedžą (jei dar pusiaukelėj į ponus).
Sąskaitos numerio neparašei, nežinau kam pervesti, bet daugiau 1€ nesitikėk.