Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: paulius_cliff
Data: 2017-01-25 12:11:46
oi cia normali lietuvos pasto praktika :), pas mane tas pats, ir beda kad
nuvaziavus I pasta sugaistu visa valanda ir dar parkingas kainuoja.

"System"  wrote in message news:o6823l$v63$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku
pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies
pasta, mano salies pastas pristato man preke.

Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog
pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO
DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is
pasto.

Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog
neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos,
visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas
pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima.

Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose
kas nors pastoviai yra.

Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo
pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos.

Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur
dar galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita
institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau
yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai?

Dekui