Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-25 10:38:13
Reiks smalsumo delei paskaityk rasta, kuri atsiunte pasto virsininke. Taciau atmenu, kad ten darbuotojo kalte nepripazistama. Nepriklauso nesiot jiems siuntiniu pagal kazkokias vidines pasto darbo taisykles atseit.
Logiskai mastant-isities, retas kuris pasta isvezioja su masina. Tai ant kupros jis ta siuntini atnes uzsimetes? O jei tokiu gaveju ne vienas ir ne du?