Tema: Re: Palaidi sunys
Autorius: svyt
Data: 2016-12-30 17:45:51
O man toks kazkada suleido dantis i koja, kliento teritorijoje,
 tai po 10 dienu pats vaziavau i pa brade isitikint ar tas sho dar
 gyvas, jei ne tektu skiepytis nuo pasiutliges. Skandalo nekeliau,
 nes klientas geras buvo :)
Suniukas mazas, priristas gal ant 10 metru grandines, jis net
 nelojo, tik ziuriu atlekia ir bac i koja, paskui pats issigandes
 pabego. Sako nesenai kazkas atidave nes durnas, bet saugo
 teritorija gerai. Kurgi ne. Todel manau, kad saut yra butina is
 anksto, suo labai staigus ir nenuspejami padarai, is kur zinot
 jis arteja aplot, apuostyt ar ikasti?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----