Tema: Re:autoivykis kai dalyviu daugiau nei du
Autorius: svyt
Data: 2016-12-25 19:43:29
Pagal ket jei yra suzeistu, arba daugiau kaip du nukenteje, arba
 nera nukentejusio atstovo (nubreztas bordiuras, zenklas,
 atitvaras) arba yra nesutarimu butinai kvieciama policija. Bent
 jau paskambinama ir uzsiregistruojama 112.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/